ÜGYFÉLÉLMÉNY TANÁCSADÁS

Ügyfélélmény fejlesztési stratégiát alkotunk a szervezeti működés, a kiszolgálási folyamatok és felületek optimalizálásával.

MÓDSZERTANOK

Az ügyfél-centrikus működés megteremtése túlmutat az ad-hoc fejlesztéseken, ehhez megfelelő szervezeti kultúra és egy részletesen meghatározott cselekvési terv szükséges. Ebben segít az ügyfélélmény fejlesztési stratégia.

STRATÉGIAALKOTÁS
Hosszú távú ügyfélélmény misszió és vízió meghatározása a teljes vállalatra vonatkozóan

OPERATÍV FELADATTERV
Operatív feladatterv végrehajtásának támogatása szakértőkkel.

SZERVEZETFEJLESZTÉS
Működési modell kialakítása, a vállalaton belüli ügyfélélmény fejlesztésére.

OKTATÁS
Ügyfélcentrikus szemléletmódra érzékenyítés, szakmai képzések az ügyfélélmény területén.

Az egyszerűbb használat érdekében 20 aloldalt szüntettünk meg, az átlagos kattintás száma a negyedével csökkent. A leggyakoribb tranzakcióknál még csak görgetnie sem kell a felhasználónak.

AMIT ÁTADUNK

VÁLLALATI SZINTŰ ÜGYFÉLSTRATÉGIA
Ügyfél-centrikus működés vállalati szintű stratégiai javaslatának megfogalmazása: versenytárs-elemzéssel, desktop kutatással, konkrét javaslatokkal.

OPERATÍV FELADATTERV
Operatív feladatterv az ügyfél-centrikus működés gyakorlati kialakítására: folyamat- és felület design, belső szervezeti érzékenyítés, elégedettség-mérés

Segítünk szolgáltatásod tervezésében

Lépj velünk kapcsolatba