ÜGYFÉLCENTRIKUS
DESIGN KÉPZÉS VÁLLALATOKNAK

Gyakorlat-orientált UX design képzési programunkban átfogó ismereteket adunk a UX design folyamat lépéseiről és annak eszközkészletéről.

Ügyfélcentrikus UX design képzés a gyakorlatban

ÜGYFÉLÉRTÉS
4 óra

Féltve őrzött titkok a UX kutatók titokzatos világából, avagy hogyan tárd fel ügyfeleid igényeit, hogyan készíts kutatási briefet.

DEFINÍCIÓ
3 óra

Kötelező gyakorlatok a megalapozott tervezéshez: Perszónák, info architektúra, customer journey mapping

UX DESIGN
5 óra

UX design alapelvek és prototipusok. Megmutatjuk a design fejlődését a drótváztól a pixelpontos UI-ig.

VALIDÁLÁS
2 ÓRA

Egyszerű és komplex tesztelési módszertanok, melyekkel az elkészült design megoldás eredménye mérhető

A UX design képzés részletei

  • KINEK SZÓL?
    Lakossági vagy KKV ügyfeleket kiszolgáló vállalatoknak: a képzést elsősorban működésfejlesztéssel vagy termék/szolgáltatás fejlesztéssel foglalkozó szakértőknek ajánljuk.

  • MILYEN HOSSZÚ?
    A képzés 2 napot vesz igénybe, amely az elmélet mellett tartalmazza a design módszertanok gyakorlását is.

  • MI A CÉL?
    Gyakorlatorientált képzés, melynek során a résztvevők megismerkedhetnek a design folyamattal és annak eszközkészletével.

  • VÁRHATÓ EREDMÉNY?
    A résztvevők teljes képet kapnak az ügyfélcentrikus design folyamatról: képesek lesz önállóan a kutatók, felület tervezők számára igényeket, követelményeket megfogalmazni és validálni az elkészült eredményeket.

Works. UX design képzés customer journey

Érdekel a képzés?

Lépj velünk kapcsolatba